Jak napisać list motywacyjny dla sekretarki?
Sekretarka – opis zawodu
Sekretarka zajmuje się organizacją pracy przełożonego, ustalając spotkania, organizując dokumenty, sporządzając notatki. Wymagane jest minimum średnie wykształcenie, często także znajomość języków obcych, ważne są znajomość obsługi komputera i posiadanie prawa jazdy. Sekretarek poszukują liczne przedsiębiorstwa, a także urzędy i szkoły. Jest to praca biurowa, stąd często po latach pracy można nabawić się bólów placów, barków i osłabienia wzroku. Częsty kontakt z interesantami wymaga dużej cierpliwości i wysokiej kultury osobistej, niezbędna jest komunikatywność i zaradność. Zarobki wynoszą średnio od 1,5 -4,5 tys. zł.
Przejdź do wzoru listu motywacyjnego dla sekretarki
Potrzebujesz pomocy w napisaniu listu motywacyjnego? Pobierz profesjonalny wzór listu motywacyjnego dla sekretarki przygotowany przez specjalistów branży HR.
Jak napisać skuteczny list motywacyjny?
Porady już wkrótce!