Jak napisać CV dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjalista ds. obsługi klienta – opis zawodu

Specjalista do spraw obsługi klienta jest odpowiedzialna za poprawne kontakty z klientem. Zajmuje się pełną obsługą klienta od pierwszego kontaktu, aż do dokonania zakupu. W wielu przypadkach obsługa klienta odbywa się jeszcze po zakupie produktu lub usługi, w okresie objętym gwarancją. Osoba na tym stanowisku pozyskuje klienta, oferuje mu usługi lub produkty oraz zajmuje się udzielaniem informacji, przygotowuję ofertę, przyjmuje reklamacje. Zarobki specjalisty ds. obsługi klienta wynoszą około 2-3 tys. zł.

Przejdź do wzoru CV dla specjalisty ds. obsługi klienta

Potrzebujesz pomocy w napisaniu CV? Pobierz profesjonalny wzór CV dla specjalisty ds. obsługi klienta przygotowany przez specjalistów branży HR.

Jak napisać skuteczne CV?

Porady już wkrótce!