Jak napisać podanie o pracę dla pracownika biurowego?
Pracownik biurowy – opis zawodu
Pracownik biurowy zajmuje się pracami administracyjnymi, koordynuje i zarządza codzienną pracą w biurze lub kompleksie biurowym. Głównymi obowiązkami osoby na tym stanowisku jest odbiór i wysyłka korespondencji, tradycyjnej i elektronicznej, obsługa klientów i kontrahentów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wraz z ich archiwizacją. Dodatkowo na polecenie szefa osoba ta może pisać pisma, wysyłać zapytania ofertowe i kontaktować się z innymi podmiotami. Dobrze aby pracownik biurowy posiadał co najmniej ukończoną szkołę średnią.
Przejdź do wzoru podania o pracę dla pracownika biurowego
Potrzebujesz pomocy w napisaniu podania o pracę? Pobierz profesjonalny wzór podania o pracę dla pracownika biurowego przygotowany przez specjalistów branży HR.
Jak napisać skuteczne podanie o pracę?
Porady już wkrótce!