Jak napisać podanie o pracę dla asystentki?

Asystentka – opis zawodu

Asystentka to osoba zajmująca się obsługą i administracją w biurze dyrekcji lub kadry kierowniczej. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy pomoc dyrekcji. Osoba ta przygotowuje zestawienia i sprawozdania, przechowuje prezentacje i raporty, obsługuje sekretariat i zajmuje się korespondencją. Koordynuje sprawny przepływ informacji i dokumentów pomiędzy działami oraz realizuje bieżące zadania wyznaczone przez kierownictwo. Pracodawcy poszukują osób oddanych i pracowitych takich, którzy swe obowiązki wykonują sumiennie i należycie.

Przejdź do wzoru podania o pracę dla asystentki

Potrzebujesz pomocy w napisaniu podania o pracę? Pobierz profesjonalny wzór podania o pracę dla asystentki przygotowany przez specjalistów branży HR.

Jak napisać skuteczne podanie o pracę?

Porady już wkrótce!